پخش زنده بازی ایران و بلغارستان در لیگ ملت‌های والیبال (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شوک هلدینگ خلیج فارس به نکونام| مذاکره با فرهاد مجیدی آغاز شد! ویدئو گل اورونوف برای تیم ملی ازبکستان در برابر ترکمنستان ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و هنگ کنگ(۱۷ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| برد قاطع و ساده محرومیت بلندمدت مهرداد محمدی | جریمه ۲ میلیاردی برای حسین بادامکی وزیر ورزش: لیگ بعدی حتما با VAR برگزار شود سپاهان در پی جذب دوباره مدافع گرجستانی پرسپولیس پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس؟ یامگا از ایران رفت ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال برابر هنگ کنگ (۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳) وضعیت گنگ حاج صفی برای حضور در آاک آتن محرومیت ۲ ساله در انتظار سرمربی لیگ برتری نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و برزیل(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)| یک باخت دیگر... پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟
سرخط خبرها

" منم منم "‌های بعد از شکست و خود شیفتگی‌های همیشگی!

  • کد خبر: ۷۶۵۴۳
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
تیم ملی والیبال در مرحله مقدماتی از رقابت های المپیک توکیو حذف شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با ناکامی تیم ملی والیبال در صعود به مرحله دوم بازی‌های المپیک، حالا شاهد خروار خروار تحلیل و سرازیر شدن انتقاد به سوی آلکنو و تیم ملی و فدراسیون والیبال و داورزنی هستیم که البته برخی از این مطالب هم اگرچه به حق و درست است، ولی برخی هم مثل همیشه، بوی انتقام گیری، فرصت طلبی و خود شیفتگی و عقده گشایی و اشک تمساح ریختن می‌دهد!
در اینکه عملکرد تیم ملی در المپیک توکیو، افتضاح و بد و ناامید کننده بود، هیچ کس دفاع نمی‌کند و حتی متولی آن نیز پذیرفته و از مردم و جامعه ورزش عذرخواهی کرده است چه رسد به بقیه و خوشبختانه فدراسیون نیز در رسانه‌ها مثل دوره‌های پیش، عاشق سینه چاک ندارد!
تعجب ما این روز‌ها بیشتر از آن‌هایی است که در هر دو رویداد عزا و عروسی استادند و خوب می‌دانند، چگونه بخوانند و برای همه دلبری کنند!
آدم‌هایی که نه از روی صداقت، بلکه با تزویر و ریا و " منم منم " کردن‌های توخالی، بیشتر به دنبال خودنمایی اند، تا شفای بیمار و نشان دادن راه نجات به غریق در حال غرق شدن!
اینکه فدراسیون والیبال ساختار مناسبی ندارد و در انتخاب کادر اجرایی به جای آدم‌های متخصص، از افراد بیگانه با والیبال استفاده می‌کند و برای تغییر نسل در تیم ملی استراتژی و برنامه‌ای نداشته و در جذب سرمربیان تیم ملی نیز بعد از ولاسکو موفق نبوده هم موافقیم، ولی این سوال مطرح است، چرا همه این مشکلات درست بعد از ناکامی و شکست‌ها، یادمان می‌آید و ردیف می‌شود و این ضعف‌های در روز‌های عادی و بخصوص خوشی، به بوته فراموشی سپرده می‌شود و همه چیز گل و بلبل نشان داده می‌شود؟!
حالا خودمانیم، اگر نتیجه بازی نزدیک با ژاپن بر عکس می‌شد و تیم ملی به دور دوم بازی‌های المپیک راه می‌یافت، آیا امروز نیز شاهد سرازیر شدن این همه انتقاد، در فضای رسمی و مجازی از فدراسیون، داورزنی و آلکنو بودیم؟!
جواب مطمئنا، خیر خواهد بود و شک نکنید، همه چیز ایده آل، مطلوب و عالی و طبق برنامه جلوه داده می‌شد و هیچ کسی هم سراغی از ضعف‌هایی که سال‌ها با والیبال ما هم ره و همراه است و همچنان هم خواهد بود، نمی‌گرفت؟! این را تجربه چندین و چند ساله ما می‌گوید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->